Establir un Pla de Comunicació és bàsic per una empresa a fi de concretar i dur a terme una campanya comunicativa visible i d’impacte. En el Pla de Comunicació s’ha d’explicar l’activitat principal de l’empresa, els objectius que aquesta es proposa assolir i els mitjans a través dels quals els assolirà.
El Pla de Comunicació ha de ser un procés viu, de constant adeqüació a la nova situació econòmica i professional i amb uns objectius renovats continuament.
L’objectiu bàsic del Pla de Comunicació és marcar unes pautes a seguir que ens portaran a una millora comercial i de fidelització als nostres clients i al mateix temps ens ajudaran a ampliar la nostra presència per tal d’arribar a un major nombre de clients potencials. És una eina per donar a conèixer l’empresa, fer-la visible, i al mateix temps adonar-nos de les fortaleses i debilitats que tenim.
Continguts del Pla de Comunicació:
Eines per dur a terme aquest Pla de Comunicació:
Resultat que es vol assolir amb un Pla de Comunicació: